A hónap képe2018 2 CsomagolásRichter - vagy valaki körülötte - nem csak marketing terén volt nagyon ügyes, de a gyártás és csomagolás terén is odafigyelt a folyamatokra. Ahhoz, hogy elő is legyenek készítve az eladásra a készletek, de ez ne is kerüljön külön pénzbe, egy nagyon egyszerű módszert dolgoztak ki. Minden készlet elrendezési rajza két részre választható középen. A gyárban ezt a két fél részt úgy készítették elő, hogy egy asztalon összeállították, és vastag zsírpapírba csomagolták. Ennek eredményeként nem kellett felcímkézni a fadobozokat, és a polcon tartani őket. Csak a megrendelést követően került a zsírpapír csomag egy felcímkézett dobozba. Nagyon fontos lépés volt ebben a folyamatban, hogy egy idő után egyforma méretű dobozokat használtak különböző szettek számára. Ennek a zsírpapír csomagolásnak néhány készletben még ma is látszanak a nyomai.
|