Richter kiváló építőkockákat gyártott. Ezt sietett is közölni minden lehetséges vevővel. Természetesen egyetlen eladó se hirdetné úgy a termékét, hogy "rossz, de vedd meg, mert kell a pénzed". Abban viszont Richter művész volt, és messze megelőzte korát, hogy termékei reklámozásába sok pénzt és energiát fektetett. Ezzel messze megelőzte korát. 1884-ben olyan marketing stratégiát alkalmazott, amit ma is megirigyelhetne tőle nagyon sok jelenleg aktív szakember.
A téma bemutatásának külön aktualitást ad, hogy sikerült az első magyar nyelvű kiadványomat megszereznem. Arra különösen figyelt Richter, hogy a célpiacok vevőihez saját nyelvükön szóljon. Itt bemutatom az osztrák és a magyar kiadás oldalait.
A mai gyűjtők számára nagyon fontosak ezek a megmaradt katalógusok, mert ezekből teljes képet kaphatunk az akkor készített összes termékről: tartalma, mérete, ára, hozzá kapcsolódó kiegészítő készletek, stb. (lásd még: 2017 08. hó: Anker matematika)
Próbáljunk csak meg információt szerezni az annak idején gyártott más kőépítő kockákról, úgy mint Bing, Diamant (Keller testvérek), Münchner Kindl, stb.